Kohapealne turundus

Aruteluala nimesilt

2021. aastal ei pea ala korraldaja ise ala nimesilti looma. Kõik sildid valmistatakse Arvamusfestivali meeskonna poolt. 

Materjalide jagamine

Reklaammaterjalide, kingituste, voldikute ja flaierite, õhupallide ja muude meenete jagamine Arvamusfestivali alal ei ole lubatud.

Arutelualal kohapeal võib aga osalejatele soovi korral anda lugemiseks raamatuid ja aruteludega seotud trükiseid.

Aruteluala Facebooki üritus

Kui olete loonud arutelualale Facebooki ürituse, postitage sinna päeva jooksul kaks-kolm kirjeldava tekstiga pilti, mis pakuvad teie fännidele kõige rohkem huvi. Muidugi ei maksa postitamisega ka liiale minna. Soovitame võimalusel pildistada toimunud arutelu ja seal osalenud inimesi ning pilte hiljem oma ürituse ja organisatsiooni lehtedel jagada.

Sotsiaalmeedias (Facebook, Twitter, Instagram) oma teemade kohta postitusi tehes soovitame kasutada Arvamusfestivali teemaviided #arvamusfestival või ka #arvamusfestival2021

Instagramis on hea võimalus jagada emotsioone ning juhtumisi lugudega (story) – nendega ei saa liiale minna.

Meedia

Arvamusfestivali kommunikatsioonitiim on teie programmist huvitatud juba enne festivali. Otsime uudseid vaatenurki, uusi nägusid ja põnevaid teemasid, millest kirjutada oma kodulehel, sotsiaalmeedias ning ka ajakirjanduses. Julgustame palavalt tiimiga kontakteeruma ja oma teemasid välja pakkuma: liisi.rohtung@arvamusfestival.ee.

Meediakanalid on oma alade ja vabaõhustuudiotega loomulikult esindatud ka Paides kohapeal. Samuti on kohapeal kümned ajakirjanikud, kes teevad reportaaže.

Pildid

Festivalil on oma fotograafide meeskond, aga need tublid inimesed kindlasti igale poole ei jõua. Haarake võimalusel enda meeskonda üks hea ja kogenud pildistaja!

Bränding arutelualal

Arvamusfestivalil on fookuses sisu: positiivse nähtavuse toob väga hästi ette valmistatud ja modereeritud, huvitav ja inspireeriv arutelu, uuenduslikud või mõistmist loovad ideed. Edukas bränding arutelualal toetab arutelusid ja teemasid.

Soovitame bränditud promovahendeid kasutada väga kasinalt: üks-kaks stendi (rollup) arutelu poodiumi kõrval / taga arutelu ajal, vahetult enne ja pärast seda. Logode asemel soovitame luua ja tuua alale informatiivseid, huvitavaid ja kaasavaid vahendeid.

Parim võimalus ala brändida on praktiliste sisustuselementidega. Bränditud (aga üldise värvide tonaalsusega sobivalt) võivad olla alal istumiskohad (à la logoga kott-toolid vms), lauad, lambid, vaibad, padjad ja muu sarnane.