Koroonakriisi õppetunnid: kuidas kasvatada ennastjuhtivat ja motiveeritud õpilast?

Tagasi kava juurde

Koroonakriisi õppetunnid: kuidas kasvatada ennastjuhtivat ja motiveeritud õpilast?

Ürituse lava: Hariduse ala

Rohkem kui aasta vahelduva eduga distantsõpet on õpilaste oskuste ja hoiakute erinevused teravalt esile toonud. Mõned lapsed õppisid kodus pareminigi kui koolis, kuid suurel osal oli raskusi oma tööaja planeerimise, energia kokkuvõtmise ja motivatsiooniga – teisisõnu, nende õpioskused on nõrgad. Arutelu käigus keskendume sellele, milline on erinevate osapoolte rollid õpi- ja sotsiaalsete oskuste õpetamisel ja mida tuleb teha koroonakriisis esiletulnud õpioskuste lõhe ületamiseks.

Detailid

Arutelu keel: Eesti
Arutelu juht: Toomas Tuul (DD StratLab)
Osalejad: Kristi Mumm (Tartu Forseliuse kooli õppejuht), Maria Erss (Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi teadur), Paide Gümnaasiumi õpilane"
Korraldaja: SA Noored Kooli
vladislav@nooredkooli.ee