Tagasi kava juurde
Koroonakriisi õppetunnid: kuidas kasvatada ennastjuhtivat ja motiveeritud õpilast?
Ürituse lava: Hariduse ala
Rohkem kui aasta vahelduva eduga distantsõpet on õpilaste oskuste ja hoiakute erinevused teravalt esile toonud. Mõned lapsed õppisid kodus pareminigi kui koolis, kuid suurel osal oli raskusi oma tööaja planeerimise, energia kokkuvõtmise ja motivatsiooniga – teisisõnu, nende õpioskused on nõrgad. Arutelu käigus keskendume sellele, milline on erinevate osapoolte rollid õpi- ja sotsiaalsete oskuste õpetamisel ja mida tuleb teha koroonakriisis esiletulnud õpioskuste lõhe ületamiseks.
Detailid
Arutelu keel:
Eesti
Arutelu juht:
Toomas Tuul (DD StratLab)
Osalejad:
Kristi Mumm (Tartu Forseliuse kooli õppejuht), Maria Erss (Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi teadur), Paide Gümnaasiumi õpilane"